Monogo oficjalnym partnerem liderów rynku w rozwiązaniach technologicznych

Nasz partner Magento jest wiodącą platformą eCommerce na rynku handlu elektronicznego. W 2019 roku zostało wybrane jako lider w Gartner Quadrant dla Digital Commerce Platforms. Spółka Monogo wdraża platformy eCommerce oparte na Magento od 2015 roku. Nasza solidność została potwierdzona przez uzyskanie Partnerstwa Adobe (Magento) na początku 2020 roku. Jednocześnie nasz zespół posiada kompetencje w różnych obszarach wdrożeń poparte certyfikatami technicznymi i biznesowymi. Dzięki naszemu doświadczeniu i certyfikatom skutecznie dobieramy dla Państwa rozwiązania i konfiguracje. Nasze doświadczenie pozwala zwiększyć wydajność, zaoszczędzić czas przy jednoczesnym zmniejszeniu kosztu wdrożenia i jego utrzymania w przyszłości. To, co wyróżnia Monogo na tle firm wdrożeniowych to podejście do projektów, doświadczenie i kultura pracy. Jesteśmy świadomi, że dzisiejszy biznes jest bardzo dynamiczny i dzięki sprawnemu zarządzaniu oraz międzynarodowemu doświadczeniu wdrożymy Państwa projekt z sukcesem. Monogo od lat stawia na wymianę informacji pomiędzy eCommerce a innymi systemami w firmie. Mamy bogate doświadczenie w integrowaniu Magento z narzędziami analitycznymi, ERP, CRM, PIM, Google etc. Naszym celem jest automatyzacja możliwie dużej ilości procesów, aby zminimalizować koszty sprzedaży elektronicznej w Państwa firmie. Jako Partnerzy lidera rozwiązań eCommerce jesteśmy zobowiązani do utrzymania wysokich standardów pracy. Zapraszamy Państwa do rozmowy na temat nowego projektu lub wsparcia już istniejącego rozwiązania.
Oficjalnym partnerem Monogo jest także firma Adobe. Jest to lider rozwiązań cyfrowych w obszarze marketingu oraz sprzedaży online. Jedną z mocniejszych pozycji w ofercie firmy Adobe jest Adobe Experience Manager. Wiodące rozwiązanie systemu zarządzania treścią i mediów cyfrowych. Ścisła integracja z innymi narzędziami pakietu Commerce Cloud sprawia, że zarządzanie całością sprzedaży internetowej, marketingu oraz treści staje się wyjątkowo proste. Właśnie w tym obszarze Spółka Monogo jest Partnerem Adobe. Mając w samym centrum nowoczesnego handlu online klienta końcowego jesteśmy w stanie dostarczyć Państwu światowej klasy rozwiązanie eCommerce oraz Content Digital Assets Management, które idealnie wpasuje się w przepływ pracy Państwa firmy. Interdyscyplinarne zespoły czuwające nad aktualnością oferty i treści poczują nowy standard sprawnej pracy. Nasi specjaliści będą w stanie przygotować dla Państwa architekturę rozwiązania oraz wykonać wdrożenie systemów Adobe z linii produktów Marketing & Commerce. Pomożemy Państwu uzyskać szczegółowe informacje na temat pakietów Adobe oraz przeprowadzą Państwa przez proces wdrożenia i uruchomienia zestawu narzędzi Marketing & Commerce w Państwa firmie.
Oprogramowanie firmy partnerskiej G DATA chroni przed trojanami bankowymi, phishingiem czy wirusami szyfrującymi. Zapewnia ochronę wielowarstwową skierowaną do użytkowników biznesowych. Ich oferta obejmuje szereg narzędzi zdecydowanie zwiększających bezpieczeństwo Twojej sieci firmowej. Firewall, Exploit Protection i opcjonalny moduł Patch Management rozwiązujące problem luk bezpieczeństwa w zainstalowanym oprogramowaniu. Antywirus G DATA zabezpiecza także skrzynki mailowe pracowników już na poziomie serwera poczty oraz umożliwia filtrowanie ruchu sieciowego na bramie WWW. G DATA to także elastyczny system licencjonowania, w którym instalujesz antywirusa na dowolnych urządzeniach (Windows/Android/macOS) w ramach zakupionej liczby licencji. Najnowsza odsłona G DATA Business to także niezastąpione rozwiązanie wspomagające spełnienie warunków RODO/GDPR. Ustawodawca narzuca przedsiębiorcom zmianę kultury przetwarzania danych na podejście prewencyjne zapewniające bezpieczeństwo. Idealne rozwiązanie zabezpieczające dla pełnej ochrony sieci. Łączą wielokrotnie nagradzaną technologię antywirusową z przejrzystą i łatwą w użyciu konsolą zarządzającą. Konsola oferuje zarządzanie bezpieczeństwem wielu sieci z jednego serwera zarządzającego, jak również dobrze zorganizowane i czytelne opcje raportowania. Wykorzystując elastyczny sposób licencjonowania, dobierasz ochronę do swoich potrzeb. W ramach licencji oprogramowania G DATA Business proponujesz ochronę serwerów i stacji roboczych, dbając tylko o odpowiednie wykorzystanie zakupionej ilości licencji. Modułowa budowa oprogramowania pozwala na dopasowanie oferty ochrony dla każdego.
Działalność w zakresie projektów związanych z oprogramowaniem do zarządzania informacją produktową rozwijamy z powodzeniem od długiego czasu, dlatego też nawiązaliśmy

współpracę z Akeneo PIM.

Akeneo to wiodąca firma technologiczna dostarczająca kompleksowe oprogramowanie PIM. Zapewnia ono gromadzenie, zarządzanie i wzbogacanie informacji o produktach, tworzenie katalogu produktów i dystrybucję go do kanałów sprzedaży i eCommerce w jednym miejscu. Rozwiązanie to usprawnia pracę między innymi marketerom, eCommerce managerom, zespołom odpowiedzialnym za zarządzanie danymi, a także detalistom. Zapewnia także wysokiej jakości sprzedaż i obsługę na każdym etapie kontaktu z klientem. Jest to szczególnie istotne dla przedsiębiorstw rozwijających się, kiedy razem z nimi oferta produktowa się rozwija i koordynacja tymi danymi między działami staje się trudniejsza. Platforma Akeneo Product Information Management jest doskonałym rozwiązaniem pozwalającym zachować jednolitą strukturę informacji o produktach dla wszystkich jednostek i systemów wykorzystujących te dane w różnych wersjach językowych. Poza spójnością we wszystkich kanałach sprzedaży PIM także usprawnia procesy onboardingu nowych detalistów, co szczególnie dużą rolę odgrywa w kanale B2B. Czym się charakteryzuje? Jest narzędziem typu open source zbudowanym na bazie technologii Symfony 3. Platforma zbudowana jest z modułów, które intuicyjnie odwzorowują strukturę firmy oraz zachodzące w niej procesy. Wspiera w sposób kompletny zarządzanie danymi produktów, pełniąc funkcję magazynu oraz managera odpowiedzialnego za informacje o produktach.