Usługi help desk

Naturalnym komponentem usług wdrożeniowych jest kompleksowa obsługa informatyczna firm. W ramach implementacji oprogramowania, każdy projekt może zostać opatrzony opieką i gwarantowanym czasem reakcji (SLA) w sytuacjach awaryjnych i analizy zmian, które Państwo oczekujecie.

Zapewniamy ciągłość działania naszych rozwiązań oraz opiekę informatyczną nawet do 24h na dobę. Niezawodność jest atutem naszego zespołu, efekty końcowe opieramy na Państwa komforcie i poczuciu bezpieczeństwa. Monitorujemy zachowanie oprogramowania, by wyłapywać ewentualne błędy i utrzymywać wydajność na najwyższym poziomie.

Dedykowani specjaliści Service Desk zajmują się kompletną obsługą zgłoszeń, wykorzystując zaawansowany system help desk. Dzięki temu zachowana jest ciągłość komunikacji oraz dostęp do historycznych zgłoszeń.

W ofercie Monogo znajdą Państwo możliwość outsourcingu Service Desk, analityków biznesowych oraz ekspertów IT, którzy zapewnią ciągłość procesów biznesowych i stabilność operacji w Państwa firmie. Dajemy Państwu do wyboru cały wachlarz zaawansowanych i złożonych usług informatycznych do wyboru, nie zamykając się na różne formy współpracy.

Potrzebujesz specjalistycznego wsparcia IT? Poinformuj nas o swoich oczekiwaniach