Usability i konwersja

Precyzyjnie badamy mechanizmy percepcyjne użytkowników i ich decyzje w środowisku eCommerce. Tworzymy platformy w pełni dopracowane pod kątem optymalizacji współczynnika konwersji oraz web usability, odpowiadające na potrzeby Państwa grup docelowych.

Planujemy szczegółowo strukturę i funkcjonalności, konsultując z Państwem wszystkie etapy. Wykorzystujemy wiedzę z zakresu optymalizacji on-site. Dbamy o odpowiednie linkowanie i rozłożenie struktury informacji oraz treści.

Ograniczamy zbędne elementy do minimum po to, by przepływ wzroku nie był niepotrzebnie przerywany. Wprowadzamy przejrzystą i intuicyjną dla użytkownika nawigację. Opracowujemy płynny zoptymalizowany proces zakupowy, z wygodnymi dla użytkownika przejściami między kolejnymi krokami, eksponując po drodze korzyści.

Oczywiście stawiamy na niepowtarzalność i unikatowość, ale opieramy się przy tym na faktach i liczbach. Patrzymy na rozwiązania oczami potencjalnego Klienta.

Struktura i nawigacja platform projektowanych przez specjalistów Monogo są wypadkową szczegółowego audytu usability oraz usability testing, dzięki czemu odwiedzający witrynę, chętniej i dłużej ją przeglądają.

Interesuje Cię szczegółowa wycena? Przedstaw nam swoje potrzeby