PIM

Implementacja PIM zapewnia sprawną moderację treści o produktach niezależnie od ich ilości i skali dystrybucji. Usprawnia to komunikację wewnątrz firmy oraz z partnerami biznesowymi. Przekazywane informacje są spójne i precyzyjne we wszystkich kanałach.

Dysponując zintegrowaną strukturą tworzenia, przechowywania i modyfikacji produktów o wiele łatwiejsze dla Państwa będzie zarządzanie tymi danymi w wielu miejscach jednocześnie.

Dla wizerunku istotna jest konsekwentna informacja o produkcie w każdym miejscu, dlatego im większy asortyment, tym większą rolę odgrywa PIM w tych procesach. Decyzje zakupowe klientów w dużej mierze zależą od opisu produktu, im bardziej szczegółowy, tym mniej pytań pozostaje bez odpowiedzi, a zatem większe prawdopodobieństwo finalnej transakcji i mniejsze ryzyko zwrotów.

Systemy PIM wspierają wzrost współczynnika konwersji, doskonałą jakość informacji produktowej i redukują niepotrzebną pracę.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Zapytaj o szczegóły