CRM

CRM jest oprogramowaniem do zarządzania firmą, skupiającym większość procesów i danych w jednym miejscu.
W Monogo przeprowadzamy automatyzację planowania procesów dla przedsiębiorstw. Wdrażamy systemy CRM, które pozwalają odpowiednio zorganizować i zsynchronizować pracę sprzedaży, marketingu, obsługi klienta i pozostałych działów firmy. Poprzez szczegółową analizę, model biznesowy przedsiębiorstwa wkomponowywany jest w filozofię wdrażanego systemu CRM.

Jakie korzyści niesie za sobą wdrożenie CRM?

  • Prowadzenie przejrzystych kartotek firm, klientów i osób kontaktowych w jednym miejscu. Usprawnia to pracę wszystkich działów, które mają szybki dostęp do potrzebnych danych, w uporządkowanej i jednolitej formie.
  • Archiwizacja dokumentów. Najczęściej są to historyczne oferty, umowy, zamówienia, dokumenty handlowe i magazynowe, dokumenty techniczne. Wygodne poruszanie się po zasobach i ich przeglądanie, zgodnie z przydzielonym dostępem dla danych użytkowników.
  • Rozbudowana kartoteka produktów i usług. Szybki dostęp do aktualnej oferty gwarantuje spójną komunikację z Klientami. Uporządkowane dane dotyczące cenników, promocji i rabatów z możliwością rozdzielenia na dowolne grupy.
  • Tworzenie ofert w oparciu o zebrane informacje o klientach. O wiele łatwiej konstruowana jest oferta gdy pod ręką są dane o rabacie, promocji i preferencjach danego kontrahenta. Dodatkowo, baza wszystkich ofert stanowi doskonałe źródło wiedzy dla pracowników.
  • Rejestr kosztów i zakupów z możliwością raportowania. Pozwala na monitorowanie i kontrolę kosztów w rozdzieleniu na poszczególnych dostawców i wprowadzanie zmian.
  • Ewidencjonowanie czasu pracy i zarządzanie zadaniami. Planowanie działań przez pracowników w jednym miejscu sprawia, że system delegowania i synchronizowania działań jest sprawny, szybki i łatwy w obsłudze.
  • Raportowanie oraz analiza danych sprzedażowych, z możliwością eksportu do osobnych plików xls/pdf.
Poznaj drogę do efektywnego biznesu Napisz do nas